Turn the music on!

donderdag 14 juli 2011

TAG: Sunshine Award



Ik ben getagd! Nouja, eigenlijk ben ik getagd op m'n oude site. Maar ik dacht, ik kan hem ook wel hier doen! Ik ben getagd door Laurence (Dresses and Daisies). Je moet zeker eens een kijkje op haar blog nemen, want die is echt superleuk!

Maar goed, de TAG. Ik heb dus de zogenaamde Sunshine Award 'gekregen'. Wat ik nu moet doen is het volgende:

- Bedankt de persoon van wie je deze tag gekregen hebt.

- Schrijf een artikel hierover.
- Beantwoord de volgende vragen.
- Tag 10 personen van wie je vindt dat ze het echt verdienen en vertel ze dit.


Ik moet dus een paar vragen beantwoorden. Dus hier komen ze! Zo komen jullie meteen ook wat meer over mij te weten (voor de mensen die mijn oude blog niet volgden).

1. Favoriete kleur
Pff... Dat is echt een moeilijke vraag! Ik hou van heel veel verschillende kleurtjes. Maar ik denk dat geel toch wel mijn favoriet is. En dan het liefst van dat pastel geel!

2. Favoriete dier
Mijn lieve katje Simba natuurlijk ;)

3. Favoriete nummer
12

4. Welk parfum draag je vaak?
Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel parfums! En de parfums die ik heb, zijn meestal gewoon lekker goedkoop. Maar dat wil natuurlijk niks zeggen over de geur. Ik draag op het moment heel vaak mijn Grapefruit parfum van de Tiger, die heb ik in Kopenhagen gekocht. Ik ben echt een sucker voor zoete fruit geurtjes!

5. Is er iets wat je altijd draagt en wat echt bij je past?
Tsja. Hoe moet ik dit nu beantwoorden! Iets wat ik altijd draag is een vriendschapsarmbandje. Ik denk dat degen die die heeft gemaakt dit ook wel leest ;) 
Over het algemeen vind ik vriendschapsbandjes ook leuk om te dragen en te maken. Op dit moment draag ik er dus maar één, maar ik denk dat ik binnenkort even wat draad ga halen en wat nieuwe ga maken!


6. Wat is je passie?
Ik heb zoveel passies! En ik vind het heerlijk! Ik bedoel, wat is een leven zonder passie, dat zou echt saai zijn. Maar goed, wat zijn mijn passies dan? Circus, muziek, piano spelen, muziek maken over het algemeen, zingen, toneel spelen, bloggen, fashion, beauty, shoppen en nog wel veel meer!

7. Cadeaus geven of krijgen?
Allebei! Ik vind het echt geweldig om cadeautjes te krijgen (ja, heel egoïstisch!), maar ook om te geven! Het is zo leuk als je iemand blij kan maken met een cadeautje!


8. Wat is de laatste oogschaduw die je hebt gebruikt?
M'n 88 warm palette! Ik hou echt van dat palette! Ik draag overdag veel naturelle looks, ik ben niet zo van de glitter en felle kleuren, en daar is dat palette echt fantastisch voor!

9. Favoriete dag van de week?
Zaterdag! Want dan is het weekend!

10. Draag je nu nagellak?
Nope.

En nu moet ik dus tien mensen gaan taggen! Ik weet niet of ik er echt tien kan taggen, maar ik zal het proberen ;) Ik weet ook niet of die mensen al getagd zijn!

- Evelien van Honeypopland
- Silke van Ciasitio
- Yak Man van Leisury Sensitive

Meer mensen kan ik even niet bedenken hoor! Als je ook een keer getagd wil worden, zeg het maar even, dan tag ik je de volgende keer! 

2 opmerkingen: