Turn the music on!

vrijdag 15 juli 2011

Shoplog 14-7-2011

Op donderdag is het bij ons altijd koopavond, daarom ging ik gister met m'n moeder even de stad in! Ook was er natuurlijk sale! Ik ga vandaag laten zien wat ik gekocht heb!

Als eerste ging ik naar de kruidvat!


Als eerste kocht ik papillotten. Ik wou dit namelijk wel een keertje proberen! Ze kostten €3,95 voor 12 papillotten.

Ook kocht ik een facewash/creamwash van de Pure Skin lijn van Essence. Ik vind facewashes (schrijf je dat zo?) altijd heel fijn en ik was benieuwd naar deze. Ik dacht dat het gewoon een facewash was, maar het blijkt dat je hem ook als scrub en als masker kan gebruiken! Deze kostte €2,25


Deze foto is genomen met een andere achtergrond, omdat anders de kleuren niet mooi overkwamen. Als laatste kocht ik dus deze twee nagellakjes. Ik heb nog nooit een nagellak van Gosh gehad, dus ik ben benieuwd! Er was een actie van Gosh nagellak (en nog veel meer actie's op make-up trouwens!) 2 voor €10,-! Dus dat was mooi meegenomen. Ik heb de kleuren Orange Drops en Miss Minty.

Daarna ging ik naar de Body Shop. Ik koop niet vaak wat bij de Body Shop, omdat het toch nog best prijzig is. Maar er was sale!


Ik kocht één dingetje. Namelijk de Wild Cherry scrub. Deze gaat uit het assortiment, dus kostte hij maar €10,-. Ik had nog een scrub nodig en de verkoopster van de Body Shop raadde mij deze aan, omdat ik zei dat ik wel van zoete geurtjes hield. En deze ruikt zoet! Heerlijk!

Vervolgens ging ik naar de Hema.


Hier kocht ik wattenschijfjes. Mijne waren namelijk op en die van de Hema zijn heel fijn en niet duur! Dit pak van 3×80 watjes kostte €2,-. Ook kocht ik nog een facewash. Ik was een beetje in de war, want ik dacht namelijk dat het een gezichtsscrub was, waarom ik dat dacht weet ik ook niet... Maar goed, die facewash is dus eigenlijk hetzelfde als die van Essence, want je kunt hem ook als scrub gebruiken!

Dit artikel wordt lekker lang, want ik ben nog lang niet klaar :P
Na de Hema ging ik naar de H&M. Ik hou van de H&M! En al helemaal als er sale is!


Ik kocht twee hemdjes. Het zijn een beetje van die wijde shirtjes (vooral die tweede), maar dat vind ik juist wel lekker voor de zomer. Het eerste shirtje met de watermeloen kostte maar €3,- en de andere €5,-.

Yes, I know, gare foto dit :/

En ook kocht ik deze trui! Ik was meteen verliefd! Het is echt zo'n lekker warme trui, heerlijk voor de wat koudere avonden in Frankrijk (waar wij dit jaar heen gaan op vakantie). Hij is in een hele mooie perzik kleur en hij kostte maar €7,-! Ja mensen! €7,-! En just so you know dit is niet mijn kamer ;) Ik heb geen poster van Yes-R en Nick & Simon.

Als laatste ging mijn moeder nog naar de Didi. Mijn moeder koopt daar geloof ik al haar kleren, maar het is niet echt mijn winkel. Gewoon niet mijn stijl. Toch kijk ik er altijd even rond als m'n moeder daar is en wat ik zag was AMAZING. 


It's so pretty! Het is een ketting met een soort kever eraan. Op het kaartje stond dat hij uit de kindercollectie kwam, maar wat boeit dat! Hij is zo mooi! Ik heb helemaal niet zoveel kettingen en oorbellen enzo, maar ik heb er een paar en die zijn echt mijn favoriet, zoals deze! En hij kostte €4,95. Hij was ook nog eens afgeprijsd!


Dit was mijn shoplog van 14 juli! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en als je nog ergens reviews van wilt zien, zeg het maar!

1 opmerking:

  1. leuke aankopen :D
    die 4 in 1 facewash begon super te prikken en branden toen ik het als maskertje aanbracht, echt na 5 seconde al >.< hoop dat ie voor jouw huid niet te agressief is! gewoon als fasewash en scrub is die wel fijn :D

    BeantwoordenVerwijderen