Turn the music on!

zaterdag 16 juli 2011

Mijn nieuwe liefde!

Soms, heel soms, zie je iets en ben je opslag verliefd! En die liefde is intens, heel intens zelfs. Je krijgt vlinders in je buik en telkens als je het ziet wordt je vrolijk.
Ik heb het over mijn nieuwe schoenen!


Aren't they lovely? Ik zocht al een tijdje voor nieuwe schoenen. Ik wou graag open hakschoenen hebben met een redelijke hak. Ik hou namelijk niet van schoenen met zo'n miezerig hakje van 3 cm... Niet zo moeilijk zou je denken, maar nu komt het probleem. Ik heb ontzettend lastige tenen. Tenen? Ja, tenen. Ik heb een zogenaamde Griekse voet. Als je heel benieuwd bent, kun je het op internet opzoeken. En nee, er komen echt geen hele vieze plaatjes tevoorschijn. Het betekend gewoon dat mijn teen naast mijn grote teen langer is dan al mijn andere tenen. Als ik dan peeptoe schoenen aan doe (dat je zeg maar het puntje van je tenen ziet), ziet dat er heel raar uit bij mij. Dan steekt die hele lange teen er zeg maar uit. Dus heel veel schoenen staan mij gewoon niet.


Maar goed, ik was dus al heel lang op zoek naar schoenen. Ik moest vandaag nog naar de action om wat te kopen en naast de action zit ook een Bristol. De Bristol is anders een winkel waar ik echt nooit kom, maar deze keer dacht ik: ach, waarom ook niet? En toen liep ik dus deze juweeltjes tegen het lijf! En de prijs stond me ook wel aan! Normaal waren ze €34,99 maar ze waren nu 50% korting dus kostten ze me maar €17,50!

Mijn mooie Griekse voet *kuch kuch*

Ik weet niet hoelang deze schoenen het gaan volhouden, want volgens mij is de kwaliteit niet echt het beste. Maar dat maakt mij niet uit! Ik heb mooie schoenen! I love them!
(De hak is by the way iets van 10cm)

Heb jij ook één paar schoenen waar je echt verliefd op bent? Of een ander kledingstuk? Of een make-up product?

1 opmerking:

  1. ik wist niet eens dat 'griekse voeten' bestonden XD weer wat geleerd vandaag!

    leuke schoenen :D ik heb wel 20 paar waar ik gek op ben.. (a shoe addict is speaking)

    BeantwoordenVerwijderen