Turn the music on!

vrijdag 26 augustus 2011

Ik stop

Ja, ik heb lang niks van me laten horen.

En in die tijd heb ik lang nagedacht over mijn site en youtube en alles.
En ik ben tot de conclusie gekomen dat ik gewoon helemaal niet meer bezig ben met beauty, bloggen, enz. enz. Ik heb ook de laatste 3 weken geen blogs bekeken enzo.

Ik vind het bloggen opzich wel leuk, maar het kost me zoveel tijd. En ik ben het ook zat om een soort van 'dubbelleven' te leiden. Want mijn vrienden weten het wel, dat ik een blog heb, maar ik praat er nooit met ze over. Het bloggen is echt een andere wereld en ik kan er niet zo goed tegen om zeg maar in twee werelden te leven. (Hmm, lekker vaag...)

Ik stop dus ook met youtube, maar ik laat mijn filmpjes gewoon staan. Ook blijft mijn site gewoon op het internet, ik verwijder niks. Ik neem trouwens niet echt afscheid van youtube. Ik verdwijn gewoon langzaam naar de achtergrond.

Dat is dus de reden.

En dit is het laatste bericht van deze blog.

Ik hoop dat jullie het begrijpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten